Szerintem egyik legismertebb japán horror film a Kör című horror feldolgozása japán módra, de ottvan még az Átok c. film is.

Néha olyan unalmas, ósdi filmeket tudnak csinálni hogy az nevetséges. Az előző héten láttam egy horrort aminek a címe: Reinkarnáció

A neve megtetszett így úgy döntöttem hogy belenézek. Eléggé magával ragadott az eleje. Jó effektek, jó rendezés, jó történet. Igazából a vége ami nem tetszett mert olyan hirtelen, kicsit lezáratlan befejezésre sikerült. Ezt a Reinkarnáció c. filmet most nem azért írtam le mert rossz hanem mert éppen hogy jó, ha akarnak tudnak készíteni jó filmet is. Szerintem picit ezt a pszicho horror fílinget jól tudják tükrözni a japán színészek. Ezen az oldalon bemutatott Robot Geisha c. japán ?horror?: nemtudom horror akar-e lenni igazán az a film mert nagyon nem is tudok jelzőket írni rá. Az egy durva film paródia, ha a rendezője pedig komolyan horror címet akar neki adni akkor kivan nevetve.

Enjoy

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszhorrorfilmek.blog.hu/api/trackback/id/tr841455506

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása