Hogy ez a film milyen? Ha mégis megszeretnéd nézni a leírásom után akkor a rövid leírást hagyd ki. Amikor én olyan hajnal 2kor megnéztem ezt a filmet (Film+on, gondoltam milyen jó lehet :D ) és elolvastam a rövid tartalmát azthittem agybajt kapok.

SPOILER (csak ha valaki megszeretné nézni :) |||| RÖVID LEÍRÁS! EREDETI! |||| )

Szóval a film eredeti rövid tartalma:

Midwichbe, egy amerikai kisvárosba földönkívüliek érkeznek, akik egy teljes napra az összes lakót elkábítják. A mesterséges álomban a városka minden nőjét megtermékenyítik az idegenek, majd távoznak. Hamarosan tömegesen szülik meg az asszonyok az idegenek gyermekeit - fehér hajú, üvegesen izzó szemű, telepatikus képességű szörnyetegeket, akik tudják a feladatukat. Azt tervezik, hogy természetfeletti képességükkel elpusztítják a városlakókat és előkészítik a terepet az idegenek teljes hatalomátvételére. Csak a városka orvosa és felesége sejti, mire készülnek a szörnyszülöttek - csak ők akadályozhatják meg a katasztrófát.

Kiemelek pár szót: földönkívüliek, amerika, megtermékenyített nők, tömegesen szülik

Még csoda hogy nem akadt ki a google ha valaki rákeresett erre a filmre.

Na de mind1, a film csodás módon nem a legrosszabb pedig a leírás eléggé elbizonytalanít. Megnéztem és hát tizes skálán adnék neki egy 3-4est körübelül ugyanis a vicces fehér hajú gyerekeken kívül a történet nem olyan rossz, de csak aki talán kedveli a sci-fi-t mert hogy ez nem 100% horror az biztos.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszhorrorfilmek.blog.hu/api/trackback/id/tr991328794

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása