Robot Geisha

2009.07.09. 19:18

Most egy kis "műsorváltozás", ugyanis úgygondoltam hogy bemutatok nektek egy iszonyat "jó" japán filmet. Gondoltam hogy most neki is állok megírni mert már én magam nembírom megállni :). Nem szeretném tovább húzni a szót.

A film címe: Robot Geisha

Már a film címe elég bizarr (Robot Gésa), nemtudom a film horror-e egyáltalán de nembaj ez nagyon durva film. Nemláttam csak a film előzetesét már az is magában elég büntetés, mi lenne ha meglesnénk a filmet? Ilyeneket a börtönökben kéne vetíteni kihallgatás során, szerintem az eredmény garantált.

Kis eleírás:

"Noboru Iguchi a Machine Girl után most robotgésákat szabadít rá a gyanútlan nézőkre. Az új japán exploitation nagymestere minden alkalommal sikeresen felülmúlja önmagát a vér és az elborult ötletek mennyiségét tekintve, mint látható, ez most is sikerült."

Nem is húzom tovább a szót a videó mindent megmagyaráz: (a lustáknak: 0:36-tól kezdődik a jó rész

Ha komolyan horrort vagy még akció filmet is akarnak csinálni akkor is egy vígjáték első helyezetét éri el ugyanis a film értelme szerintem egyenlő lesz a horrora akadva filmekkel.

(Youtubes videólink javítva)

 

És akkor a következő elemzésben jönni fog a 31km című "horrorisztikus" film :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszhorrorfilmek.blog.hu/api/trackback/id/tr161236922

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása