A csontevő

2009.06.24. 10:36

Hát ez a film...
Mielőtt bele estem volna abba a hibába hogy megnéztem már nagyon sokat hallottam róla.Így amikor az egyik csatorna leadta elhatároztam hogy mindenképpen megnézem.Bár ne tettem volna.Sokan mondták hogy nagyon rossz, de álmomban se gondoltam volna hogy ennyire...
Röviden a történet:

Évszázadokkal ezelőtt egy hét tagú kannibalista indián csapatot gyilkolt le a rivális törzs. Lelkeiket örökre lezárják a földben egy szent csatabárddal. De mielőtt mindenki meghalt volna, a sámán megátkozta gyilkkosait azzal az igérettel, hogy csontjai és testvéreinek csontjai egy nap visszatérnek, hogy bosszút álljanak. Napjainkban ezt a megátkozott földet építkezéshez készíti elő egy csapat munkás. Egy régészeti leletet találnak, melyet kiemelnek a földből, és ezáltal kiszabadítják a sámán szellemét. A munkások szörnyű bestiákká válnak, és elhatározzák hogy kinyírnak mindenkit. Az indián lakosság állíthatja meg a gonosz erőt, amit a közeledő napfogyatkozás előtt kell megtenniük.


Hát igen ez a története úgyhogy nem valami bonyolult.De hát sok ehez hasonló történetű film van mégsem olyan rossz.Akkor mi lehet olyan rossz ebbe?A válasz röviden: a megvalósítás.Nem kezdem el elemezni mekkora ökörségek vannak a filmben akit érdekel nézze meg.(Van egyáltalán ilyen?)Minden esetre ha elakarsz pazarolni kb. másfél órát az életedből akkor ez az egyik legalkalmassabb rá.Én már az első fél óra után azt hittem hogy felakasztom magam ha még sokáig tart ez a "horror" film.
Azért az jelzés értékű hogy egy internetes portálon ahol lehet szavazni hogy melyik a legrosszabb film/sorozat ott az "előkelő" 7. helyen végzett.
Olyanokat előz meg mint a Lety a csúnya lány.....
 

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszhorrorfilmek.blog.hu/api/trackback/id/tr471205134

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

halald 2009.11.26. 19:47:30

Ez a világ egyik majdnem legrosszabb filmje!

a'ron 2009.12.04. 15:43:10

Sajnos vannak rosszabak is!
süti beállítások módosítása