Sikoly

2009.07.08. 12:13

A mozikban hatalmas kasszasiker mindenki tudja hogy lesz folytatás és egyesek szerint olyan horror klasszikusok nyomába léphet mint pl. a Rémálom az Elm utcában.
Nagy horror rajongóként én is alig vártam hogy végre látthassam.De hatalmasat csalódtam.Sokkal többet vártam ettől a filmtől mint amit kaptam.Félre értés ne legyen koránt sem olyan rossz mint az itt eddig bemutatott filmek sokkal jobb mint mondjuk egy Csontevő.Nálam mégis mint horror film megbukott.Úgy gondolom hogyha valaki végig röhög egy horror filmet(és nincs be piálva) akkor ott valami baj van a filmel.Az egész olyan mintha egy vígjáték lenne.A belőle készült paródia(Horrora akadva 1)szinte teljesen ugyan az mint a film(Kivéve persze azok a részek amikben nem a sikolyt dolgozzák fel).Na de térjünk rá a röviden történetre:
A helyi gimnázium(gondolom gimnázium de ez nem derül ki a filmből vagy csak én nem figyeltem eléggé.Bár a szereplők agyiszintjét tekintve inkább óvoda)diákjait egy sikoly álarcban(a képen)lévő férfi gyilkolássza a hullák egyre sokasodnak a rendőrség pedig tehetetlen...
Ez az alap és ebből egy jó kis filmet lehetett volna összehozni.És hogy mért nem sikerült? 
(SPOILERES írás következik!!!!)
Kezdjük azzal hogy a kegyetlen mint később kiderül gyilkosok eszméletlenül bénák.Szerencsétlen "Sikolyt" már a sajnáltam mert állandóan csak agyonverték szerencsétlent.De persze egyik gyilkoson(mint kiderül kettő van) sem látszik egy kékfolt se.Pedig például egyszer elég erősen pofán csapják a hűtőajtóval(!)azt a szerencsétlent.Szerintem legalább egy orrtörés lett volna belőle.A többiről nem is beszélve pedig ütik őt ajtóval vagy éppen átesik egy csajon és beveri a fejét a lépcsőbe.Ezek a jelenetek már önmagukban elég röhejesek főleg ha belegondolunk hogy ezt a "tökéletes" gyilkost nem tudja elkapni a rendőrség.De úgy tünik hogy ebben a városban hagyomány hogy mindenki szerencsétlen legyen mert a rend bátor őrei között is van olyan akinek az anyukája parancsol.Na meg az se semmi mikor az egyik "kegyetlen" gyilkos mikor megtudja hogy hívják rá a zsarukat (és ugye már látták az arcát) elsírja magát és azt kérdezi:
Mit fognak ehez szólni anyuék?
Most csak gondoljatok bele milyen lett volna hogyha a Péntek 13-ban Jason ezt csinálja?!(Bár nálluk a gyilkolás családi hagyomány)
Összefoglalva:
Ha nem horrorként dobják piacra ezt a filmet hanem horror-vígjátékként akkor jól ellehet rajta szórakozni.Talán azért nem tetszet nekem mert egy jó kis félelmetes horrort vártam.De meglehet nézni ha van kedvetek hozzá!
 

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszhorrorfilmek.blog.hu/api/trackback/id/tr841234026

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Les Grossman 2009.08.02. 20:27:01

Hali! A bejegyzésben írod is, hogy, ha nem horrorként adják, akkor jobban élvezhető a film. Na most, Wes Craven pont saját hororjait illetve más hasonló tinihorrorokat vegyít benne, és készített egy afféle new gen(akkoriban persze) tinihorrort, amely önmaga paródiája is egyben. Direkt ilyen. Emellett pedig tökéletesen van felépítve, kevés szereplő, mégis izgalmas, néhol vicces. Ha van olyan "horror", aminek nem itt a helye, az pont ez. Kategóriájában az egyik legjobb alkotás.

a'ron 2009.08.04. 13:29:43

Igen elég sokan szeretik a filmet de én őszintén szólva nem bírom és szerintem itt helye de örülök hogy elmontad a véleményedet.És azért télleg a többi itt lévő filmhez képest egész jó
süti beállítások módosítása